Stig_Huud
Medlem
Varit i Alagna, Champoluc eller Gressoney på sistone?
I så fall undrar jag hur snötillgången är. Har förstått att det inte snöat på länge, men likt förbannat är det officiella snödjupet detsamma som precis efter dumpen veckorna 5 och 6. Finns det exempelvis snö i byn och på sydsluttningarna? Tacksam för info...
/Stig Huud
/Stig Huud