Världens bästa twintipåkare?

• Trådstartare Trådstartare Simpch
  • Start datum Start datum
S

Simpch

Guest
Vem tycker ni är världens bästa twintipåkare? Själv tycker jag Shoya Okazaki.

kom igen fippe, Jme, Jespr och alla som klagar, heter tråden "världens bästa twintip-åkare", och ni inte vill läsa om det behöver ni ju inte ens klicka. klicka på det ni finner intressant och skriv ngt vettigt istället, det är det forumet är till för.

//J

Men kom igen JWester... Bara för att du står som någorlunda favorit hos några här, så behöver du inte försvara det...

Nä, ba skämta... Men man oroas ju lite över var detta forum är på väg... Ska man skriva ett nytt inlägg så bör man för i helsike se efter om det redan finns trådar om det tidigare...

Tacktack

det var inte för att försvara tråden Jespr.

detta upprepas hela tiden, folk går in på trådar och bara bashar på dom som gjort tråden. ni behöver inte gå in på sånt som inte intresserar er.

//J

Jon Olsson och Henrik Windstedt är rikitgt bra och du Jwester tycker jag sätter tricken väldigt bra

off topic: men om vi inte skall gå in i trådar som inte intresserar oss, så kan väl ni som har problem med grammatiken och skrivandet hålla er borta från de vettiga trådarna?

on topic: att fråga efter "världens bästa twintipåkare" är som att fråga efter "världens bästa skådis", alla har olika åsikt så det är meningslöst.

Vad ska twintipåkaren vara bra på? Om Thorsten Flinck åker twintips så är väl han bäst i kategorin "twintipåkande skådis"?
Om drottning Silvia åker twintip så är hon bästa "twintipåkandekungahusmedlem"?
Måste nog till nån bättre definition på problemet! Twintip är bara ett färdmedel. Vad ska man göra med färdmedlet? Hoppa? Åka åttor till klassisk musik?

tanner utan tvekan, fattar inte hur ni kan säga något annat namn

vem avgör vad som är vettigt? :)

är det inte vettigt att få folk att använda trådar som finns?

Och blir inte dem trådarna mer intressanta då?

Nu kidnappar jag den här tråden till något helt annat än den från början handlade om. Och jag ser det som en välgärning.

JoN_Jr, JWester och de medlemmar på det här forumet som har en abnorm böjelse för att starta meningslösa trådar: Det handlar inte om att inte gå in på den här tråden och dylika och "bara bashar på dom som gjort tråden". Det handlar om att freeride håller på att förlora alla möjligheter att fungera som relevant informationskälla och förvandlas till en jävla lekplats enbart för att ett dussin kändiskåta skitungar absolut vill upplysa omvärlden om precis vad de tycker om idolens klädval, vilka skidor som ger mest respekt i barnbacksliften och hur roliga de kan vara när de använder diverse slanguttryck. Jag har ingeting emot humor, tvärtom de bästa och mest användbara trådarna här är skrivna med MYCKET humor. Men de innehåller också information, intressanta funderingar och bra frågor. Och det saknar trådar som den här.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp