värsta crashen jag sett på skidor

bj_ahlskog

Ny medlem
några av er kanske har sett den förut..men som sagt värsta crashen jag sett...watch out skiiers :P

fick inte fram i mitt duma huvud hur man fick dit den i forumet me dessamma :P

Men dude, den är asgammal och finns i flera trådar och har garanterat redan en egen tråd..

också sett förut, men tror faktiskt inte att det finns nån tråd om den på freeride, så det var ju bra

Bara undrar om det är nån mer än jag som kommer ihåg Ulrike Mayers dödscrasch i störtloppet i Garmish-Partenkirschen 1994?
Den direktsändes i SVT och var, Mayer avled på vägen till sjukhuset av kraftiga innre blödningar i huvudet. Falllet var brutalt från första början men det som hon dog av var smällen hon tog emot med huvudet på en stolpe där det satt utrustning för tidtagning.

HeLium sa:
Bara undrar om det är nån mer än jag som kommer ihåg Ulrike Mayers dödscrasch i störtloppet i Garmish-Partenkirschen 1994?
Den direktsändes i SVT och var, Mayer avled på vägen till sjukhuset av kraftiga innre blödningar i huvudet. Falllet var brutalt från första början men det som hon dog av var smällen hon tog emot med huvudet på en stolpe där det satt utrustning för tidtagning.
jo jag kommer ihåg var iofs bara 3 år men,

HeLium sa:
finns den typ å se nånstans ??

bara ett or med stora bokstäver å många utropstäken.....SMÄÄÄÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tillbaka
Topp