trepojken
Ny medlem
Värt åka sent till Kanada?
Har tittat på att åka i början av april till Kanada men har ingen aning om hur förhållandena är där vid den tiden? På freerides sida om Lake Louise står det att säsongen slutar i maj, men innebär det att det är slask och sten hela april?
Någon som vet vart i Kanada man ska åka i början av april?
Någon som vet vart i Kanada man ska åka i början av april?