Vart åker jag i april?

ChristofferB

Ny medlem
Vart åker jag i april?
Va v 16 med ucpa i agentiere förra året. Om du inte varit på orten du ska till så måste du köra offpiste guide. Annars så tröttnar man rätt fort på de solkiga backarna.
Finns det massor av snö så är det skit samma men med tanke på att vi körde orört 1,5 veckor efter senaste snöfall o en temp av ca +15 i dalen kändes det helt ok.
Vill du inte missa en bartömning ska du bo i chamonix men eftersom man åker mest i grand monte så är agentiere att föredra.
Blev glatt förvånad hur mycket extra biljetter till greken man fick, så du tjänar lätt in de extra pengar man lägger på guiden.

Coffe
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp