Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Dra till Alta i USA, du kommer få vara helt ensam brädåkare i allt puder, och i pisten för den delen också... Dock är parken på dekis, hörde att den skulle läggas ner...
Nu avviker jag från ämnet men ändå... Jag blev bara så paff att det faktiskt fortfarande finns förbud mot brädåkare. Såna förbud trodde jag man slutade med nån gång i början av nittio-talet. Nåja, Alta kan ju tacka oss brädåkare att skidindustrin fått vind under vingarna igen...
Det är inte för inte att det numera finns carving-skidor och twintips...
Så länge man har respekt för berget och varandra kan det väl ändå inte spela någon roll VAD man åker på?
Backside, anledningen stavas lättast "USA".
Dom har lagar som gäller att kasta ut levande älgar från flygplan, att det är förbjudet att älska på gräsmattan hemma så tillvida att man inte gör det i missionärställning till att tjejer får gå omkring topless så länge det inte gäller 'affärer', för att inte tala om alla idiotiska vapenlagar.
Du får åka bräda i Alta men det måste vara en splitboard. Du får nämligen bara åka lift med två"skidor" på fötterna!! Stod nämligen i testamentet efter han som ägde Alta förrut.