Vart är bilden tagen?

Vart är bilden tagen?
Mmm, den är nog tagen i Verbier. Troligen i pisten som tar en sväng förbi Chez Dany. Alternativt där majonnäs liften går upp. Berget i bakgrunder heter La Catogne, 2598 möh. Bruson till vänster i bilden.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp