Värt att köpa ObSETHed?

Peraaa

Ny medlem
Värt att köpa ObSETHed?
Har hittat ett par ObSETHed ifrån förra säsongen, oanvända såklart.

Jag kan få de för 340 E + 150 för bindingar. Detta tycker jag är ett fint pris.

Men skon ligger och klämmer i det att jag redan har ett par helt okej puderlagg, Atomic suggar daddy som är 99 i midjan, utan rocker.

Är det lönt för mig att slänga ut 5000 kr för att byta upp mig till ett par ObSETHed?

MVH
Peraaa

p.s köper jag de inte inom en kort tid kommer de antagligen att bli sålda. ds

Värt att köpa ObSETHed?
ObSethed är väl ungefär lika mycket allroundlagg som dina sugar daddy är. Personligen hade jag hellre åkt på sethen men hade skitit i att handla om du ändå ska ha kvar atomicsen och trivs med dom.

Värt att köpa ObSETHed?
Bra köp, de är sköna :) Jag tkr nog inte att sugar daddy är riktigt att jämföra då de inte har rocker och är märkbart spinkigare än sethen. jag är sjukt nöjd med mina på alla underlag. Vad var det för bindning? Jag gav 4500 totalt för mina med dukes.

Värt att köpa ObSETHed?
Vilken årsmodell av ObSethed är det vi snackar om här? Är det 10/11 så är ju faktiskt sethen väldigt långt ifrån sugar daddyn då sethen är 117 under foten och har fet rocker i tipen. Förra årets var däremot inte så olik sugar daddyn.

Värt att köpa ObSETHed?
PNyberg sa:
Vilken årsmodell av ObSethed är det vi snackar om här? Är det 10/11 så är ju faktiskt sethen väldigt långt ifrån sugar daddyn då sethen är 117 under foten och har fet rocker i tipen. Förra årets var däremot inte så olik sugar daddyn.
Han skrev att dom var ifrån förra säsongen så jag utgår från att det var dom som mätte 105 under foten och hade K2s allmountain rocker både i tip och tail.

Värt att köpa ObSETHed?
somebody sa:
PNyberg sa:
Han skrev att dom var ifrån förra säsongen så jag utgår från att det var dom som mätte 105 under foten och hade K2s allmountain rocker både i tip och tail.
Wow! Någon som har lust att skriva JONG i pannan på mig? :P

Var nog inte helt vaken nær jag svarade....my bad.

Värt att köpa ObSETHed?
Mmm de är 106 i midjan men idag fick jag puder och fy fan vad underbara de är att åka med!! Ångrar inte mitt köp en sekund. Kanske ska ta och sälja mina daddys nu ist.

Och ja, det är sjukt mkt skillnad!

Värt att köpa ObSETHed?
Mmm de är 106 i midjan men idag fick jag puder och fy fan vad underbara de är att åka med!! Ångrar inte mitt köp en sekund. Kanske ska ta och sälja mina daddys nu ist.

Och ja, det är sjukt mkt skillnad!

Tillbaka
Topp