vart bär det av säsong 06/07

som rubriken säger, vart ska ni åka och göra eran säsong? skidkåt som man är på sommaren så sitter man och planerar! hur ser era planer ut? själv blir det Schweitz ett par månader!

Hang loose!

jag ska bege mig ända bort till Bydalsfjällen,
planerat att bila ner, tar väll isvägen innan den fryser till lär de väll bli färja lr åka runt,,

Ingen säsong här inte, men Åre och någon Alpby är inräknat!
Bilar troligtvis till Måttsund lite grann i början av säsongen, kör brovägen via storheden..

skitzo, är inne på schweiz jag med +en polare, vart hade ni tänkt dra då? Laxx lutar de åt för oss iaf.

någon som vart i livigno? behöver lite tips om parken och allt annat:P e de sant att man inte får åka off-pist där?

handels i göteborg med vissa utflykter till engelberg, anton, gränsen och något kul ställe näre göteborg där man kan hoppa

Håller på att planera sässong i Cham och krisar blir de väl St Anton... nån som är på?
drar runt jul...

ok så inte off-pist? lindvallen i sälen har bra backar men inte så värst branta, tandådalen har "white magic dreampark" där det är en svart, en röd och en blå linje men själv har jag aldrig vart där men den ser bra ut på deras video:) sen har du ju kläppen och dom har sveriges bästa dreampark men backarna är mest för barn och nybörjare:P

sen har jag inte varit på fler ställen i sverige faktiskt:P

rätta mej om jag har fel om dom skidorter jag berättade om.

ramundberget, åre, väsjö, kungsberget o sist o minst pulkabacken!

Senast ändrad:
Börjar sässongen med 2 veckors träning i Bad Gastein sedan tillbaks till kära Hemsedal vintern lång. Jippie, jag längtar. Ska hålla mig hel i år.

i vinter blir det badgastein för hela slanten, åker ned i november och börjar jobba och bara leva gött!!!

Jag ska till whistler med min bror som har en lägenhet där mycket soft, kommer att komma en grym bräd/skid film när jag kommer hem :D ha d mega gött!

Whistler blire, med ett antal utflykter till "närliggande" ställen som lake lousie, fernie, kicking horse mfl.

Tillbaka
Topp