Vart har TJ Schiller tagit vägen?!

NeeWTF

Ny medlem
Efter ha följt de flesta stads tävlingarna så har man ju saknat en man. Just TJ!
Vart har han tagit vägen? Knät som spökar än eller?

han är skadad.. tror han tar det lugnt å laddar på tävlingar när han känner att han vågar satsa fullt ut! lär inte va kul och komma på stora events å chilla 540s när resten av eliten drar iväg 12or och dubbels! haha

men de kan va nått annat också, jag har faktiskt ingen koll.. men det är mitt resonemang!

hoppas man får se han snart igen! han såg ganska hel ut på ett par edits från NZ i sommras =)

RailReppin sa:
jag tror han har en skada i knät
jo jag tror han paja sitt främre korsband förra vintern. Jag har då fått veta att man ska ta det lugnt i backen ett tag efter en korsbands operation. Jag opererade mitt korsband i juni i år och jag har då fått hoppförbud denna säsong. Nu vet jag ju inte om han har opererat eller inte men jag antar att han har gjort det.

Senast ändrad:
Han måste ha varit skadad länge då, han satt ju å chattade under x-games för att han var skadad och det var ändå i januari

jag har för mig att han är tillbaka till åkandet, men väldigt lungt, såg honom nånstans tror ja.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp