Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dom kan finnas på recognize ibland! men dom tar fort slut! skulle beställa 2 par men dom tog nästan slut på dirren.. håll ögat öppet!jeppenator sa:jag måste fråga vart man hittar gigantiska hoods, alltså munkjackor eller huvtröjjor.. stora och långa utan tyck.. supersimpla bara.. helst billiga som fasen!
nåns om vet?
du vet att de har varit massa helgdagar va?You-Know-Who sa:btw så har jag beställt 2 t-shirts och en tjocktröja från streetwear.
skickade beställningen förra 1½ vecka sen. lite udda, ska ringa dom nu och fråga vad fan dom håller på med.
din farsa är en helgdag.artisty sa:du vet att de har varit massa helgdagar va?You-Know-Who sa:btw så har jag beställt 2 t-shirts och en tjocktröja från streetwear.
skickade beställningen förra 1½ vecka sen. lite udda, ska ringa dom nu och fråga vad fan dom håller på med.
åhlens hade förut ialllafall typ xxl om det duger för dig men det var i luleåjeppenator sa:jag måste fråga vart man hittar gigantiska hoods, alltså munkjackor eller huvtröjjor.. stora och långa utan tyck.. supersimpla bara.. helst billiga som fasen!
nåns om vet?
mycket intressant, någon som testat denna sida?The_wannabe sa:www.maddog.se
Haha... kör med en XXXL longsleeve därifrån den är som en normal Large sleeve :]akel-spektakel sa:åhlens hade förut ialllafall typ xxl om det duger för dig men det var i luleåjeppenator sa:jag måste fråga vart man hittar gigantiska hoods, alltså munkjackor eller huvtröjjor.. stora och långa utan tyck.. supersimpla bara.. helst billiga som fasen!
nåns om vet?
då är det inte samma jag köte en xl den var typ ner till halva låret så inte sammaHogizz sa:Haha... kör med en XXXL longsleeve därifrån den är som en normal Large sleeve :]akel-spektakel sa:åhlens hade förut ialllafall typ xxl om det duger för dig men det var i luleåjeppenator sa:jag måste fråga vart man hittar gigantiska hoods, alltså munkjackor eller huvtröjjor.. stora och långa utan tyck.. supersimpla bara.. helst billiga som fasen!
nåns om vet?
nej det är inte tjejmodell jag har köpt.
du kan väl dra och köpa dina XXS kläder då om du inte förstår vad som är snyggt med en t-shirt ner till knäna. -_-simon_l sa:Köp normala kläder istället? Vad är så snyggt med en t-shirt ner till knäna..? Aldrig fattat de.
Timberland varuhusen i Usa har fett stora.. inte så dyra heller!jeppenator sa:jag måste fråga vart man hittar gigantiska hoods, alltså munkjackor eller huvtröjjor.. stora och långa utan tyck.. supersimpla bara.. helst billiga som fasen!
nåns om vet?
budget kläder med skitkvalitetThe_wannabe sa:www.maddog.se
Men Åhlens sizes lär ju va lite annorlunda om du jämför med typ Streetwear... Inte riktigt samma målgruppHogizz sa:Haha... kör med en XXXL longsleeve därifrån den är som en normal Large sleeve :]akel-spektakel sa:åhlens hade förut ialllafall typ xxl om det duger för dig men det var i luleåjeppenator sa:jag måste fråga vart man hittar gigantiska hoods, alltså munkjackor eller huvtröjjor.. stora och långa utan tyck.. supersimpla bara.. helst billiga som fasen!
nåns om vet?
nej det är inte tjejmodell jag har köpt.
Ursäkta mej! men man har faktist inte 9 XL utan 9 X och 1 L förhelvete!halfleif sa:överviktigas riksförbund har typ upp till 9 xl