E18, sväng mot Drammen, E134, framme. I sammandrag=)
Alltså, det går men blir intensivt. Jag och en kompis drog från Linköping vid 17 i fredags. Kom fram, sov i vår minibuss och åkte hela lördan. Träffade glada norrmän, hängde på deras sunkiga pensionat vid backen på kvällen. Sov i bussen, åkte hela söndan. Drog hemåt vid 15 och somnade 02.30. Kom till jobbet i tid i morse. Något längre men bättre väg från Stockholm, det blir nog lika.
Är det bra är det värt besväret, annars inte. Man tar sig till t ex Stranda också om man vill över en helg. Men jag rekommenderar en dag till, om man kan ta ledigt.
PS Det fanns en skylt med ett telnummer på pensionatet, jag har den i kameran. Kan lägga ut det här sen, det verkade riktigt billigt. DS