Vart kan man köpa den här tröjan?

ThomasE

Medlem
Som rubriken, vart kan man köpa den här tröjan: http://www.eastbay.com/product/sku:...SEARCH: KEYWORD SEARCH#sku=5071127&size=XXXXL (orkar inte beställa från usa, jävligt dyr frakt och tull)

Helst butiker nära sundsvall/internetbutiker, men om någon säljer den i size 4xl-5xl så kan jag köpa om den är i bra skick.

Jag vill inte veta vad ni tycker om tröjan om den är snygg eller ful. jag vill bara ha svar.

Tack på förhand

Thomas

Senast ändrad:
att dem där lrg hoodsen har blivit så populär, var det henrik harlaut som startade tränden ?

Well, det går och köpa kläder från Eastbay också.
Deff billigast också.

Någon som är sugen på köpa en röd i xl för dyra pengar?
Nu känner man sig som en trendföljare när man har den på sig.

fattar inte varför haha, det är en helt vanlig blå hoodie lol, kan man lika gärna köpa på H&M...

Paypal är att föredra då ni beställer, annars äre typ "Money order/Paycheck" eller något sådant (googla för att veta vad det är). Tar ca 1 vecka upp till norra norrland. ca 170 spänn i frakt, oavsett storleken på ordern. Riktigt najs faktiskt.

theseb sa:
Paypal är att föredra då ni beställer, annars äre typ "Money order/Paycheck" eller något sådant (googla för att veta vad det är). Tar ca 1 vecka upp till norra norrland. ca 170 spänn i frakt, oavsett storleken på ordern. Riktigt najs faktiskt.
Vad är Paypal då?:S

Tillbaka
Topp