Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
woot?myrshlok sa:sha ag undrar vart om nån vet vart man kann köpa tonings tape till gogglesarna? pris ide hade vart nice
(liten film man lägger över så det blir spegelglas)
hoppas nån vet
Ne men du seriöst, tror du att du kommer få spegelglas av det?myrshlok sa:haha va e mokonomen?
finns det på vanliga järn affäreer
Okej ?myrshlok sa:sha ag undrar vart om nån vet vart man kann köpa tonings tape till gogglesarna? pris ide hade vart nice
hoppas nån vet
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=14331&g=a&m=c&lbid=0&lcid=67CustomX sa:va fan ett nytt glas kostar i värsta fall typ 200 spänn, är ju värt varenda krona!
Stavningskontroll på good damn?Waster sa:woot?myrshlok sa:sha ag undrar vart om nån vet vart man kann köpa tonings tape till gogglesarna? pris ide hade vart nice
hoppas nån vet
En stavningskontroll på det där eller?
good damn
Annars så har ju analkrut rätt hahaha
Nu drog jag jag ut på uttalet men det är lite skillnad! gämför med " Sha ag" ist!Mmarkus sa:Stavningskontroll på good damn?Waster sa:woot?myrshlok sa:sha ag undrar vart om nån vet vart man kann köpa tonings tape till gogglesarna? pris ide hade vart nice
hoppas nån vet
En stavningskontroll på det där eller?
good damn
Annars så har ju analkrut rätt hahaha
Ska väl vara GOD damn.?
in my assCustomX sa:va fan ett nytt glas kostar i värsta fall typ 200 spänn, är ju värt varenda krona!
det är ju det de blir! du kommer ju knappast se bättre genom glaset om du har på det där! Sen har du redan fått svar på vart man köper det! nu är det upp till dig hur dum du är! om det verkligen är ett måste att ha "Spegel"MountVenus sa:Men om man inte har den fetaste plånboken då? Vafan! har lagt lots of cash på gear i år, så jag har inte råd med nya...så va fan. Raggar-googles it is! Kan väl knappast bli sämre än everst-googles eller?
Exakt min åsikt! bara at testa! om det skiter sig så är det bara att ta bort och göra om!VWRacer sa:Film kan du väl köpa var som helst lite diskmedel och vatten. En värme pistol ska du också ha om det är konvex glas i dom. Sedan är det väl bara att testa, blir det inte bra så är det bara att ta bort!