Vill man prata med en erfaren snowboardåkare i en butik i Stockholm så är det väl Stuntwood man ska gå till? Zebastian Zebran Landmark är en av de mer erfarna åkare jag vet (kilovis med SM medaljer, kommentator åt SVT, Lib tech team åkare, 100 filmer minst, storebror till Jesper och Philip, lärare på snowboardgymnasiet i Vindeln och dessutom världens trevligaste snubbe) Jag har själv inte varit där sedan de flyttade till Swedenborgsgatan men butiken ser bra ut på Instagram.
Vill man pröva lite nästa helg eller bara hänga lite och kolla grymma åkare så kör de stuntwood sessions i Falu Snow park i år (alltså aka Källviksbacken) Lär nog bli rejält skoj.....
Men Burton store och brädkultur är också ok. Jag har genom åren fått jättebra hjälp på brädkultur. Men också katastrof en gång vilket jag har lite svårt att släppa 100%....skate är de bra på! Min dotter och son har fått sjukt bra service på Burton store och av hela Burton Europe gänget. Men de har ju bara Burton då! och det är ju lite begränsande ibland.