Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
finns väl ingen bättre känsla än när man stampat ner sina nymonterade skidor, direkt från fabrik, i en härlig klippkant under försäsongens första repaalpinfarsa sa:Bättre begagnat. Man kör ändå sönder skidorna rätt fort på en massa sten och sånt och då är det skönare att inte ha sprillans nya skidor man är rädd om.
Jeg regner med at cmd ikke er helt 100 på hvordan det er best/enklest å selge ski. Det regner jeg med at du også tenkte deg til. Cmd kunne kanskje vært ærlige om bakgrunnen for tråden?Ace_DG sa:Mest på nätet faktiskt, från välrenommerade Europeeiska webleverantörer. Garaget, Åre Skidsport, m fl. Varför undrar du förresten?
/A
Oj, 2-3 pers, du är inte ekonom va?Ace_DG sa:En liten leverantör som CMD med en förhållandevis smal kundkrets borde väl kunna leverera "från lager" och därigenom kunna pressa priserna (...för en kundkategori som oftast inte är gjord av pengar). Det torde dock bygga på att man har lagerutrymmen, troligen även verkstad och personal för bindningsmontage och kanske även utskeppningskapacitet. En viss administration/ekonomiavdelning måste ju även finnas. Kan ju vara jobb för ett gäng på 2-3(?) pers kanske... (Försökte jämföra med Hendyx web-shop, men såg just att den var stängd!)
/A
De e cool, jag bara fular mig litet. Som vanligt.Ace_DG sa:Tog just bort mitt inlägg, såg just att cmd faktiskt redan säljer på nätet
2-3 pers, ...beror ju på försäljningsvolym förstås och hur mycket var och en måste jobba. Jag sopade bara i...
Nix, inte ekonom...
/A
Hoho. Ser jo ut på skitesten til MnO&co at dere klarer å lage deres type ski helt fint, så ikke føl noe press. Chargers kan også ha litt flex, med bare i nosen..Cmdskis sa:jag tyckte nog att bakgrunden finns i frågan själv.
man har ju en egen föreställning om hur och var man gör inköp. vi är nog inte dom enda som funderar på de men de är lite kul att kunna fråga såhär öppet och få bra svar direkt också.
PS: chargers smargers..vi kommer nog dit nån gång också men nu kör vi med saker som böjer sig när man flexar dom
![]()
Techno pro är ett litet budget märke som köper in grunden av skidan från t.ex Fischer, sen så trycker de sin egen design och logga o.s.v.Flekz-makkadellic sa:Jag köpte mina Teconopro på intersport av personalen där, väldigt sjöna mäniskor som jobbar där och det är tydligen så att Tecnopro är lite sämre än Armada och sedan kommer alla merken nedanför Tecno och Armada![]()