Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja! Jag och min kompis ska åka till schweiz snart på en skidresa. Vi gillar att crasha hotell, heliski och åka ofpist. Är det någon som har något bra tips till oss vart vi ska åka till för skidort och hotell ändå till ett billigt pris.
åk till engelberg.. där e det svin mycket snö å kanske värdens billigaste heliski.. Hotel ramadan e billigt och bra, där har svenska ungdommar ej hunnit få dåligt ryckte än.. by the way, offpisten i klostermatt fick en 5:a i 2005 upplaga av powder hound..
Var i Andermatt i början av februari, är ett bra alternativ! Lite åkare och grymt bra skidberg! Har varit runt en del och åkt men Gemstock i Andermatt är ett av de bästa skidberg jag åkt på! Lutar mycket åt alla håll och stället är snösäkert! Dumpade bra när vi var där!! Nära från Zurich är det också!
Jag gillar ju Davos... inte mkt offpiståkare, finns åkning i alla vädersträck = lätt att hitta fins snö eller sol om man gillar det. Nackdelen är att fallhöjden inte är så enormt stor men ofta kan man ta samma åk många gånger bara att flytta linjen några meter. Skrev nån recension tidigare. Kolla skidorter på Schweiz. Överlag är Schweizare lite småtrista och lite svåra att lära känna... men du kanske mest skall åka lagg...