A anteJ91 Ny medlem 2007-08-28 vart ska jag köpa hjälm #1 nån bra sida att beställa jälm på förutom junkyard å nocomply helst svensk sida
jeppenator Aktiv medlem 2007-08-28 vart ska jag köpa hjälm #2 i forumet finns de ju redan miljoner liknande forum? SÖK!! shame on you
Koppelman Aktiv medlem 2007-08-28 vart ska jag köpa hjälm #4 Boardstore.se Skistore.se Steepstore.se Hangloose.se Men dom flesta sidor (eller nästan ingen?) har fått in årets vintergrejjer än, men du kan kanske hitta nån REA-grejj från förra säsongen.
Boardstore.se Skistore.se Steepstore.se Hangloose.se Men dom flesta sidor (eller nästan ingen?) har fått in årets vintergrejjer än, men du kan kanske hitta nån REA-grejj från förra säsongen.
s_ahlen Ny medlem 2007-08-29 vart ska jag köpa hjälm #5 finns massor me trådar om de men alpingaraget.se har nog snygag hjälmar tror jag.
A ALPINBUTIK Medlem 2007-08-29 vart ska jag köpa hjälm #6 Hjälm måste provas för skön passform och helst tillsammans med goggels
hellbergarn Ny medlem 2007-08-29 vart ska jag köpa hjälm #8 ALPINBUTIK sa: Hjälm måste provas för skön passform och helst tillsammans med goggels Klicka för att se resterande... Precis! Köp inte en hjälm på webben om du inte prövat den irl först. Senast ändrad: 2007-08-29
ALPINBUTIK sa: Hjälm måste provas för skön passform och helst tillsammans med goggels Klicka för att se resterande... Precis! Köp inte en hjälm på webben om du inte prövat den irl först.
JWahlgren Ny medlem 2007-08-29 vart ska jag köpa hjälm #9 alpingaraget.se ganska stort utval enligt mig