alperna? chamonix är väl bra uteliv vad ja förstått
resten går å hitta överallt annars. lika spikat som soligt utan moln i bulgarien en vecka under sommarn(som vädret i sverige). valdisere gillar jag, enda stället jag varit på, men jag har många fina minnen från min första alpsemester på en vecka. men då drack vi bara öl å festade inget kvällstid också!