Vart ska man åka?

Alpin

Ny medlem
Vart ska man åka?
Vart ska man egentligen dra, för schysst offpist och bra uteliv för de lite yngre generationerna?

Ja men det är bra tack hej....
 
Vart ska man åka?
alperna? chamonix är väl bra uteliv vad ja förstått
resten går å hitta överallt annars. lika spikat som soligt utan moln i bulgarien en vecka under sommarn(som vädret i sverige). valdisere gillar jag, enda stället jag varit på, men jag har många fina minnen från min första alpsemester på en vecka. men då drack vi bara öl å festade inget kvällstid också!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp