Vart ska man dra?

chrize

Ny medlem
Vart ska man dra?
Tja!

Jag ska göra en säsong nästa vinter...blablabla...undrar vilken ort man ska välja om man är ute efter

bra, stabilt väder
MÅNGA andra trevliga säsongare
och såklart tokbra skidåkning

//Christoffer
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp