powderdreams
Medlem
Vart ska man köpa ny bräda?
Ja jag har hört att det e billigare att köpa utrustning i alperna än hemma, särskillt om man e där i början av säsongen och köper förra årets modeller. men om man inte ska ner fören vid jul/nyår nån gång så antar jag att det mest e nya modeller som finns, är det då billigast att köpa där ändå eller är det billigare att handla en förra årets modell på rea här hemma nu??
By the way. kan man få lite tips på vart man kan köpa bataleon evil twin, gärna på rea?
elller nån som har nått bra förslag på annan twin tippad bräda med centrerad stance, jag åker i stort sett bara park och puder, kanske lite svårkombinerat o få en optimal bräda för båda ändamålen men så bra som det går skulle va bra.
By the way. kan man få lite tips på vart man kan köpa bataleon evil twin, gärna på rea?
elller nån som har nått bra förslag på annan twin tippad bräda med centrerad stance, jag åker i stort sett bara park och puder, kanske lite svårkombinerat o få en optimal bräda för båda ändamålen men så bra som det går skulle va bra.