JFnorberg Medlem 2008-11-23 vart ska NI på skidtestar helgen #1 vart ska ni/du på skidtestar helgen tack på förhand :D
D Deleted member 50799 Guest 2008-11-23 vart ska NI på skidtestar helgen #3 jag ska till bräntis och shredda
Widellmartin Ny medlem 2008-11-23 vart ska NI på skidtestar helgen #6 tandådalen ! Det är fan inte långt kvar nu.
Smoerjmej Medlem 2008-11-23 vart ska NI på skidtestar helgen #8 Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. ( Internetet bugga inte, men det är fan inte långt kvar nu. , ;(. )
Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. ( Internetet bugga inte, men det är fan inte långt kvar nu. , ;(. )
Widellmartin Ny medlem 2008-11-23 vart ska NI på skidtestar helgen #9 Smoerjmej sa: Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. ( Internetet bugga inte, men det är fan inte långt kvar nu. , ;(. ) Klicka för att se resterande... Kännde på mig detta Bara att tagga nu inför första skidhelgen!
Smoerjmej sa: Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. Tandådalen! Det är fan inte långt kvar nu. ( Internetet bugga inte, men det är fan inte långt kvar nu. , ;(. ) Klicka för att se resterande... Kännde på mig detta Bara att tagga nu inför första skidhelgen!
S superunknown Ny medlem 2008-11-23 vart ska NI på skidtestar helgen #10 tandå for sure, de kommer va packat
P patriknorling Ny medlem 2008-11-24 vart ska NI på skidtestar helgen #14 jag ska bo i lindvallen och åka en dag i tandådalen. dom kommer väll ändå bara ha ett hopp uppe i tandådalen. eller? vet någon om dom får upp något i lindvallen?
jag ska bo i lindvallen och åka en dag i tandådalen. dom kommer väll ändå bara ha ett hopp uppe i tandådalen. eller? vet någon om dom får upp något i lindvallen?
eHogstrom Aktiv medlem 2008-11-24 vart ska NI på skidtestar helgen #15 Får man fråga vars man hittar skidtestar helgen? :>
jeppenator Aktiv medlem 2008-11-24 vart ska NI på skidtestar helgen #16 Tandådalen å ÅRE såklart! blir doope shit! Skidtestarhelgerna är alltid sjuukt jävla roliga, be there! info tror jag finns på www.skistar.com
Tandådalen å ÅRE såklart! blir doope shit! Skidtestarhelgerna är alltid sjuukt jävla roliga, be there! info tror jag finns på www.skistar.com