vart ska vi säsonga?

vinterelin

Medlem
vart ska vi säsonga?
vi e tva tjejer som vill sasonga nanstans i alperna, vi talar franska och har redan vart i chamonix finns det nat annat fransktalande stalle ni kan rekommendera? helst dar det e latt att skaffa jobb och saklart fin akning..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp