Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ett annat säkert vårtecken är att Skellefteå AIK slutar spela hockey och förmodligen hamnar i allsvenskan igen... Ja, jag är från skellet och jag e bitter. Hoppas helgens åkning i gränsen piggar upp!!!
Har backarna stängt tom uppe i luleå?! Här i sthlm är det inte speciellt mycke snö kvar i backen, men dom är fortfarande hopp- och åkdugliga, är dock rädd för att imorrn kan bli den sista åkdagen på väääääldigt länge
Fippe; ne fan korta kjolar är INTE nedstämmande, det jag syftade på var att våren i sig är ett stort suck. att brudarna klär av sig är ju enda anledningen att man inte emigrerar till mer snösäkra ställen.
Ett säkert vårtecken här i Östersund (antagligen i många andra städer också) är att det luktar hundbajs i hela stan, och det gör det nu. Sick-sacka mellan de framtöade högarna är alltid ett bra sätt att avsluta skidsäsongen.
Karnik;
Yes, deprimerande va? Sista öppna dagen var i söndags, fast jag tycker dom hade kunnat ha öppet liiite till. Fast det var inte kul att se, stora fula fläckar överallt i 2 av 3 backar.
Fast Gränsen duger ju också ;D