Vårtecken!

Vårtecken!
är korta kjolar nedstämmande?
är freeride i åre nedstämmande?

nä på våren är åkningen som roligast och sen att brudarna börjar plocka bort lite maskering gör ju inte saken sämmre :)

Vårtecken!
Ett annat säkert vårtecken är att Skellefteå AIK slutar spela hockey och förmodligen hamnar i allsvenskan igen... Ja, jag är från skellet och jag e bitter. Hoppas helgens åkning i gränsen piggar upp!!!

Vårtecken!
Att snön försvinner, backen har stängt, det är lerigt, blött och allmänt äckligt ute.

Fast det snöade idag :D
Smälte bort nästan direkt, men det var trevligt att sitta och stirra på det på mattelektionen.

Vårtecken!
Har backarna stängt tom uppe i luleå?! Här i sthlm är det inte speciellt mycke snö kvar i backen, men dom är fortfarande hopp- och åkdugliga, är dock rädd för att imorrn kan bli den sista åkdagen på väääääldigt länge :(

Vårtecken!
Fippe; ne fan korta kjolar är INTE nedstämmande, det jag syftade på var att våren i sig är ett stort suck. att brudarna klär av sig är ju enda anledningen att man inte emigrerar till mer snösäkra ställen.

Vårtecken!
Ett säkert vårtecken här i Östersund (antagligen i många andra städer också) är att det luktar hundbajs i hela stan, och det gör det nu. Sick-sacka mellan de framtöade högarna är alltid ett bra sätt att avsluta skidsäsongen.

Vårtecken!
Karnik;
Yes, deprimerande va? Sista öppna dagen var i söndags, fast jag tycker dom hade kunnat ha öppet liiite till. Fast det var inte kul att se, stora fula fläckar överallt i 2 av 3 backar.
Fast Gränsen duger ju också ;D

Snö idag igen föressten :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp