Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
22a idag, eftersom du skrev det igår måste det varit den 21a, Om du inte är helt jävla blåst i huvudet och inte läser att det är den 15-16 maj så bajs!dant sa:haha lär ju inte finnas någon snö kvar!, annars e jag på!
asså du måste vara helt JÄVLA sheppad i huvudet!!larssaa sa:22a idag, eftersom du skrev det igår måste det varit den 21a, Om du inte är helt jävla blåst i huvudet och inte läser att det är den 15-16 maj så bajs!dant sa:haha lär ju inte finnas någon snö kvar!, annars e jag på!
hahaha okej chilla lite, jag kanske inte hade alla hästar hemma när jag skrev det då..... sorry h8ers!albinnystrom sa:asså du måste vara helt JÄVLA sheppad i huvudet!!larssaa sa:22a idag, eftersom du skrev det igår måste det varit den 21a, Om du inte är helt jävla blåst i huvudet och inte läser att det är den 15-16 maj så bajs!dant sa:haha lär ju inte finnas någon snö kvar!, annars e jag på!
kolla vad m-attee har skrivit!!!
hahaha nej men jag skrev till han larssaadant sa:hahaha okej chilla lite, jag kanske inte hade alla hästar hemma när jag skrev det då..... sorry h8ers!albinnystrom sa:asså du måste vara helt JÄVLA sheppad i huvudet!!larssaa sa:22a idag, eftersom du skrev det igår måste det varit den 21a, Om du inte är helt jävla blåst i huvudet och inte läser att det är den 15-16 maj så bajs!
kolla vad m-attee har skrivit!!!