Väsjöbacken imorgon 2 jan?

Heaton

Ny medlem
Väsjöbackens hemsida är nere för tillfället så jag undrar om det fortfarande är öppet med tanke på en del regn och plusgrader i stockholmsområdet?

thx

jag är ganska säker på att väsjö kommer vara öppet, kan tillägga att jag var där igår.

det va öppet idag o igår, om öppnar 10 imorn stänger 22, dom har ett hopp på 9meter som är helt okeej:) sen en battleship box, stoor rainbow box, flatdown räcke o en mailbox, det enda som funkade bra för mej i railväg va battleshipen o rainbowen den andra va piss.

ehh ett heldags kort kostar 130 spänn. men fråga Ldavid här på fr eller schlyter som skrev innan mej nu dom har koll:P

porky sa:
det va öppet idag o igår, om öppnar 10 imorn stänger 22, dom har ett hopp på 9meter som är helt okeej:) sen en battleship box, stoor rainbow box, flatdown räcke o en mailbox, det enda som funkade bra för mej i railväg va battleshipen o rainbowen den andra va piss.
whaat tvivlar på att hoppet e 9 meter? eller har dom byggt på det senn förra torsdan?

venne men nån sa att det va 9 meter det är längre än KBs stora o det är 7 meter, men kicken är lite mindre än KBs, men den är rätt snärtig så man hinner rätt mkt.
man behöver liksom inte iaf anstränga sig direkt mkt för sakerna

nån som vet vilka liftar som är öppna idag? det står så här på deras hemsida:

VÄSJÖBACKEN ÄR ÖPPEN!!

Alla nedfarter är öppna.

Nyårsafton och Nyårsdagen är ankarliften öppen.
*/Barnliften är öppen onsdag, torsdag och fredag mellan kl. 10-15.
Stora knappliften är tillsvidare stängd på grund av brist på besökare...

GOD FORTSÄTTNING allihopa och välkomna till en ny säsong med oss i Väsjöbacken!!

Tillbaka
Topp