CalleJosefson
Ny medlem
väsjöbacken
vet ni hur väsjö backen ser ut nu om hoppet är bra och railsen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ironi?rillztaaah sa:väsjö e ju så jävla öppet, a villberg måste ju vara dum i hela huvet....
haha villberg...NiclasK sa:är du dum i huvet eller. det är öppet, de har ett hopp och 5 rails.
det va ju kul?:Oavillberg sa:Allla Ni Som Tror Att Jag Är Dum I Huvudet För Att Jag Tänkte Vara Lite Ironisk Mot Trådskaparen, Måste Vara Ännu Mer Dumma I Huvudet!!!!!!
jag tycker bara att niklas svar var roligare än ironin, hahah, men jag vet att din hjärna anton är otroligt välutvecklad och precis lika funktionsduglig som alla våra andra,´höhöhöavillberg sa:Allla Ni Som Tror Att Jag Är Dum I Huvudet För Att Jag Tänkte Vara Lite Ironisk Mot Trådskaparen, Måste Vara Ännu Mer Dumma I Huvudet!!!!!!
WORDNiclasK sa:Klart ja fattar att han inte är seriös. Men kallar det inte ironi. Han sitter ju bara och drygar sig när han sitter och säger i alla trådar att de är stängt.
Och vad tjänar väsjö på att ingen åker dit? Då kan dom ju lika gärna stänga ner så får ingen åka alls.
kolla webcamen på vasjobacken.com där ser du railsen/boxarna och hur hoppet ser ut.H-T sa:hur är det i väsjö nu? pallar inte åk 1,5 timma kommunalt om det är isigt och hårt så vore nice om ngn kunde ge lite schhööööön info.
ärtor
om du har en vänligare attityd får du nog vettiga svar.. men med din inställning kommer du inte komma långtH-T sa:man ser knappt ngt o jag skiter i hur boxarna o hoppet står. jag vill veta om det är åkbart. för i flottsbro var det is, is, is o lite mer is. o jag pallar inte åka kommunalt 1,5 timma med skidor till en jävla lutande hockeyrink
men slask låter nice! går det att hajka innan öppning? det kommer ingen farlig man ur skogen och för bort en till sagoland med tomtar och troll?
är nog slask iom att dom hade redigt me snö förut så allt är nog inte borta.H-T sa:man ser knappt ngt o jag skiter i hur boxarna o hoppet står. jag vill veta om det är åkbart. för i flottsbro var det is, is, is o lite mer is. o jag pallar inte åka kommunalt 1,5 timma med skidor till en jävla lutande hockeyrink
men slask låter nice! går det att hajka innan öppning? det kommer ingen farlig man ur skogen och för bort en till sagoland med tomtar och troll?
hehe hannes om du någonsin har kollat sl, så skare inte ta mer än 1 timme o 6 min, ibland tare 52 min, beroende på dag o tid:P iaf så hare avrt för mej dit..H-T sa:man ser knappt ngt o jag skiter i hur boxarna o hoppet står. jag vill veta om det är åkbart. för i flottsbro var det is, is, is o lite mer is. o jag pallar inte åka kommunalt 1,5 timma med skidor till en jävla lutande hockeyrink
men jag måste ta buss till tåget o dom tajmar inte alltid så bra så för mig tar det 1 timma och ca 30 min enligt sl.seporky sa:hehe hannes om du någonsin har kollat sl, så skare inte ta mer än 1 timme o 6 min, ibland tare 52 min, beroende på dag o tid:P iaf så hare avrt för mej dit..H-T sa:man ser knappt ngt o jag skiter i hur boxarna o hoppet står. jag vill veta om det är åkbart. för i flottsbro var det is, is, is o lite mer is. o jag pallar inte åka kommunalt 1,5 timma med skidor till en jävla lutande hockeyrink