väsjöbacken

väsjöbacken
nästa vecka är de öppet mellan 17 0ch 22 på vardagar iaf! (vecka 3)

alltså inte mellan 11 och 22.

källa: liftgubben som snackar engelska.

väsjöbacken
avillberg sa:
Allla Ni Som Tror Att Jag Är Dum I Huvudet För Att Jag Tänkte Vara Lite Ironisk Mot Trådskaparen, Måste Vara Ännu Mer Dumma I Huvudet!!!!!!
jag tycker bara att niklas svar var roligare än ironin, hahah, men jag vet att din hjärna anton är otroligt välutvecklad och precis lika funktionsduglig som alla våra andra,´höhöhö

väsjöbacken
Klart ja fattar att han inte är seriös. Men kallar det inte ironi. Han sitter ju bara och drygar sig när han sitter och säger i alla trådar att de är stängt.

Och vad tjänar väsjö på att ingen åker dit? Då kan dom ju lika gärna stänga ner så får ingen åka alls.

väsjöbacken
NiclasK sa:
Klart ja fattar att han inte är seriös. Men kallar det inte ironi. Han sitter ju bara och drygar sig när han sitter och säger i alla trådar att de är stängt.

Och vad tjänar väsjö på att ingen åker dit? Då kan dom ju lika gärna stänga ner så får ingen åka alls.
WORD

väsjöbacken
Hoppet var oerhört kasst, men railsen e helt okej om man tar spaden å fixar till "landningen" lite. Lite snö pga att detta londonväder...

väsjöbacken
hur är det i väsjö nu? pallar inte åk 1,5 timma kommunalt om det är isigt och hårt så vore nice om ngn kunde ge lite schhööööön info.

ärtor

Senast ändrad:
väsjöbacken
man ser knappt ngt o jag skiter i hur boxarna o hoppet står. jag vill veta om det är åkbart. för i flottsbro var det is, is, is o lite mer is. o jag pallar inte åka kommunalt 1,5 timma med skidor till en jävla lutande hockeyrink

men slask låter nice! går det att hajka innan öppning? det kommer ingen farlig man ur skogen och för bort en till sagoland med tomtar och troll?

väsjöbacken
H-T sa:
man ser knappt ngt o jag skiter i hur boxarna o hoppet står. jag vill veta om det är åkbart. för i flottsbro var det is, is, is o lite mer is. o jag pallar inte åka kommunalt 1,5 timma med skidor till en jävla lutande hockeyrink

men slask låter nice! går det att hajka innan öppning? det kommer ingen farlig man ur skogen och för bort en till sagoland med tomtar och troll?
om du har en vänligare attityd får du nog vettiga svar.. men med din inställning kommer du inte komma långt

väsjöbacken
H-T sa:

är nog slask iom att dom hade redigt me snö förut så allt är nog inte borta.

väsjöbacken
H-T sa:

hehe hannes om du någonsin har kollat sl, så skare inte ta mer än 1 timme o 6 min, ibland tare 52 min, beroende på dag o tid:P iaf så hare avrt för mej dit..

väsjöbacken
porky sa:
H-T sa:

hehe hannes om du någonsin har kollat sl, så skare inte ta mer än 1 timme o 6 min, ibland tare 52 min, beroende på dag o tid:P iaf så hare avrt för mej dit..
men jag måste ta buss till tåget o dom tajmar inte alltid så bra så för mig tar det 1 timma och ca 30 min enligt sl.se

väsjöbacken
ÖPPETTIDER Vecka 3, 14-20 januari:

Må-To 17-22
Fredag 11-22
Lö & Sö 10-18

Vi förstår att de flesta har svårt att förstå att det finns snö i Väsjöbacken. Gå in och titta på webkameran, så ser ni med egna ögon!

så står det på deras hemsida jag var där igår och det var bra

väsjöbacken
förvånar mig inte att dom stänger. Däremot förvånas jag av att de kan ha så mkt snö trots vädret... Credd till väsjö

väsjöbacken
det e' ju öppet, det finns 5 rails och ett hopp. det är ju inte så bra hopp, men det e bara å leka lite med spaden. ja va där igår!!!!!!!!

väsjöbacken
Hur ser det ut inför imorgon, är det någon snö kvar så man kan ta några svängar? Rails å "hoppet" e kvar? Stänger ju på mån men tänkte testa lite inställningarn imorn inför alps..

Tillbaka
Topp