Vattenhopp i Örebro ?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
Vattenhopp i Örebro ?
Hejsan alla Örebroare.. aa och ni andra också för den delen..

är det inte dax att fixa vattenhopp i Örebro ? någon mer än jag som vill ha ett vattenhopp i denna stad? finns ju bra ställen att bygga på, hela hjälmaren eller varför inte i svartån.. okej de vattnet är kanske inte mumma men vafan..

några sm vill dra igång nått? typ ni som bygger och hopper på i sörbybacken verkar ju vara ett byggvilligt gäng.. jag själv kan oxå hjälpa till me bygge osv..

saken är bara den att jag vill veta om de finns intresse för detta ?

Hampus

Vattenhopp i Örebro ?
sry för en ny tråd isf men jag hittade ingen ^

jag använde faktiskt sökfunktionen =)

men de är sjukt dyrt o bygga som privatperson så jag tycker att vi ska peppa kommunen..

Vattenhopp i Örebro ?
Men grabbs jag vet massa som är på! Alla i särbybacken är nog jävligt på men dom åker snowboard dom jävlarna^^ Men man lär ju kunna dra vattenhopp med det med!!

Vattenhopp i Örebro ?
alwaysCrash sa:

men de är sjukt dyrt o bygga som privatperson så jag tycker att vi ska peppa kommunen..
Joo smart att försöka med komunen. Annars får vi väl fixa sponsorer på något sätt.

Vattenhopp i Örebro ?
alwaysCrash sa:

ingen fara... men varför inte kolla med bergslagsäventyr o We o sånna affärer om lite spons o sånt o förståss komunen

Vattenhopp i Örebro ?
jo de är ingen dum idé.. ^

de kan man ju göra om dom får fet reklam som kommer me på lite bilder och filmklipp som läggs upp här så får dom ju endel reklam ..

Vattenhopp i Örebro ?
och sen kolla med typ beijers eller bf bygghandel om material, dom borde kunna sponsra med lite material:)

Vattenhopp i Örebro ?
alwaysCrash sa:
jo de är ingen dum idé.. ^

de kan man ju göra om dom får fet reklam som kommer me på lite bilder och filmklipp som läggs upp här så får dom ju endel reklam ..
Men bra! Då sätter vi igång och spanar sponsorer snarast möjligt!

Vattenhopp i Örebro ?
japp^

de är ju bara att fråga i alla tänkbara butiker.. typ t-12, WE, bergslagsäventyr, .. några mer som kan tänkas sponsra?

Vattenhopp i Örebro ?
kanske på någon byggvarufirma oxå? knske kna sponsra me material mot lite fim reklam =)

Vattenhopp i Örebro ?
aa core maby, men vad är delicato? menaru dom delicato som gör riktigt gott fikabröd typ damsugare och (ursäkta ordvalet) negerbollar?

Vattenhopp i Örebro ?
sears sa:
haha jaa farsan jobbar där vem vet han kan säkert sponsra med fika mellan hoppen;D
Haha fy fan vilken fin ide!!:D

Sjöö är ju alltid på! Hela mitt crew är på:D Du räknas in där sjöö;)

Åhh lyssna lite grymt det låter:
Hela MITT crew är med! ojojoj jag är ledaren:D

Senast ändrad:
Vattenhopp i Örebro ?
haha^

skönt me fika mellan åken:D

nån som har lust o snavka me lite olika företag?

Vattenhopp i Örebro ?
aha tänkte på bygg, har några kompisar där som går i 1an, dock inga skidkillar:S faggets..

okej Fille, jag går 1an på rudbeck..

Vattenhopp i Örebro ?
ne jag känner inte han men vet vem han är.. min pappa känner hans pappa så :P
va du på hans fest när hans mobil blev snodd? min polares blev de oxå på samma fest så de är typ därför jag vet vem han är oxå..

Vattenhopp i Örebro ?
alwaysCrash sa:
va du på hans fest när hans mobil blev snodd? min polares blev de oxå på samma fest så de är typ därför jag vet vem han är oxå..
Klart jag var på den festen va fan! min bästa polare har fest klart man är där!
Haha han är så jävla klantig:P

Går du bygg sears?

Vattenhopp i Örebro ?
Filleman sa:
alwaysCrash sa:
Klart jag var på den festen va fan! min bästa polare har fest klart man är där!
Haha han är så jävla klantig:P

Går du bygg sears?
okej känner du daniella brännström? de va hennes mobil som oxå blev tattad.. hon bor i Andreas gamla hus i ad..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp