Vattenhopps session i orsa den 17aug.

jon_nilsson

Ny medlem
Session i ORSA 17 Augusti

Nu närmar sig denna varma sommar sig sitt slut, och vi tänkte köra en sista session för alla hoppsugna ungdommar.
Så fredagen den 17 augusti smäller det!
Då kör vi en öppen session för alla hoppsugna,

Hoppet öppnar kl 10:00 sen är det fritt fram att hoppa till 18:00 så mycket man bara orkar!

Vid 13 tiden kommer det att slängas på mat på grillen.
35:- kr för hamburgare m tillbehör.
10:- läsk

Dom öpna aktiviteterna för dagen kommer att vara:

volleyboll planen
slakkline
studsmattan
vattenhoppet

Hoppavgift. 50:-
150:- medlemspris. (du måste vara medlem för att få hoppa)

Så ta och dra er iväg till SNOWCAMP!
om ni vill ha ytterligare information surfa in på www.snowcamp.se eller skriv i tråden eller i min gästbok!

vi ses där!
/Jon Nilsson @ Snowcamp.se

Senast ändrad:
osst sa:
va händer med pjäxorna om man hoppar går dom sönder eller nå?
Pjäxorna blir såklart blöta!
men när du kommer hem så tar du bara ur innerskon ut pjäxan och spolar den med rent vatten och låter den torka! sen när den är torr trycker du bara ner den i pjäxan igen och så är de som om du alldrig hoppat typ :)

Farbror Jon, jag kommer. Men jag vågar inte hoppa bara så du vet ;)

så jävla sämst tåget mitt kommer typp sent dit så man är där vid 12 sen måste man dra vid 5:( för bussen går då typ:( så dåligt............

jeppenator sa:
osst sa:
men när du kommer hem så tar du bara ur innerskon ut pjäxan och spolar den med rent vatten och låter den torka! sen när den är torr trycker du bara ner den i pjäxan igen och så är de som om du alldrig hoppat typ :)
bara att dom luktar gammal sjö för alltid typ.:O

Senast ändrad:
Titties sa:
jeppenator sa:
osst sa:
låter som du missat en sak titti.. läs:
"men när du kommer hem så tar du bara ur innerskon ut pjäxan och spolar den med rent vatten och låter den torka!"

då kommer dom inte lukta =)

jeppenator sa:
Titties sa:
jeppenator sa:
"men när du kommer hem så tar du bara ur innerskon ut pjäxan och spolar den med rent vatten och låter den torka!"

jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

hhe får väl åka me raceskidor;P villinte åka me mina skidor, tror fan ja kommer allså:D

direkt när ja kom hem från orsacampet ställde jag mina genomblöta (30% sjövatten 70% svett) pjäxor i min polares garage, polaren åkte sedan iväg med nyckeln i tre veckor. Det ska bli sjukt intressant att se vilket halvt nedbrutet skick pjäxorna befinner sej i nu.

Titties sa:
jeppenator sa:
Titties sa:

jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
lika mycket som min armhåla. typ

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp