Vattenhopps session i orsa den 17aug.

Hjalle_S sa:
direkt när ja kom hem från orsacampet ställde jag mina genomblöta (30% sjövatten 70% svett) pjäxor i min polares garage, polaren åkte sedan iväg med nyckeln i tre veckor. Det ska bli sjukt intressant att se vilket halvt nedbrutet skick pjäxorna befinner sej i nu.
Det kommer finnas riktigt stora och groteska mögelsvampar i dom, som din farmor förhoppningsvis kommer kunna plocka

Hur långt är det från Helsingborg till ORsa? Typ 70 mil eller så?
Man bör väl ha typ flytväst eller ngt, finns det att låna där eller?

sockervadds sa:
Hur långt är det från Helsingborg till ORsa? Typ 70 mil eller så?
Man bör väl ha typ flytväst eller ngt, finns det att låna där eller?
det finns att låna flytväst, skidor etc där... ja, det är 70 mil ganska exakt från helsingborg...

Okej. Tror dock inte att jag hinner ta mig upp : /
Har inte deg heller *snyft*

Får ta det nästa sommar då, när man är klar med skolan :D

`såhär är det!

det finns ett begränsat antal "slalomskidor" utan tips bak att låna, pjäxor och hjälm ska man ta med själv!

flytvästar finns också ett begränsat antal men man kan ju byta med varann? alla kan ju inte hoppa samtidigt iallfall... campet som pågått denhär veckan är snart slut och har vart sjukt roligt..

så kom på session imorrn.. ni som vet att ni kommer kan ju droppa en kommentar?

ÄR det nån som bor i GÄVLEBORG trakten som har två platser dit och hem? eller nån som bara åker förbi gävle som kan hämta upp oss , Vi hade ingen skjuts ):

Senast ändrad:
vad är det för mattta ni änvänder till vattenhoppen den gröna mattan?

skit i materialet och kom dit och kör! underbart prisbord och en mängd sköna människor! för alla autograf-jägare är en plats i orsa bestämd under aqua jam helgen!

be there eller var fyrkantig som en kloss!

Snödjup

Tillbaka
Topp