jon_nilsson
Ny medlem
Vattenhopps session i orsa den 17aug.
snart smäller det! :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer finnas riktigt stora och groteska mögelsvampar i dom, som din farmor förhoppningsvis kommer kunna plockaHjalle_S sa:direkt när ja kom hem från orsacampet ställde jag mina genomblöta (30% sjövatten 70% svett) pjäxor i min polares garage, polaren åkte sedan iväg med nyckeln i tre veckor. Det ska bli sjukt intressant att se vilket halvt nedbrutet skick pjäxorna befinner sej i nu.
Bil?simonl sa:Jag vill dit med kameran men hur?? ngn som har tips att ta sig dit från Gävle?
det finns att låna flytväst, skidor etc där... ja, det är 70 mil ganska exakt från helsingborg...sockervadds sa:Hur långt är det från Helsingborg till ORsa? Typ 70 mil eller så?
Man bör väl ha typ flytväst eller ngt, finns det att låna där eller?
ja fredrik kommer:Pfredrik_p sa:bara jag får skjuts så kommer jag.
vi tar dig nästa gång!Titties sa:de va kul å ja slapp betala för burgaren ja stack. hehhe
de är ingen sån som i rättvik.. dom använder ett material som är inköppt från finland.. svindyrt.. kostar typ 600:- kvadratmeternare_for_ever sa:vad är det för mattta ni änvänder till vattenhoppen den gröna mattan?
800jeppenator sa:de är ingen sån som i rättvik.. dom använder ett material som är inköppt från finland.. svindyrt.. kostar typ 600:- kvadratmeternare_for_ever sa:vad är det för mattta ni änvänder till vattenhoppen den gröna mattan?