Vattenskidor - trick

Vattenskidor - trick
Självklart! Formationer av alla de sorter är ju förbannat snygga, exempelvis en femvåningspyramid. Ett klassiskt strandraggartrick i mina hemtrakter som alltid ger utdelning.

Vattenskidor - trick
Backflip är nog iallafall inte att rekommendera då det kan framkall smärtor i underlivet.

Vattenskidor - trick
Med en trickskida kan du göra diverse flippar och snurrar, med en(eller två) "vanliga" skidor är det nog svårt.

Vattenskidor - trick
då lär du ju köra med trickskidor. jag försökte en wake-to-wake med vattenskidor. jag klotade så jävla hårt :D fast de e fortfarande fett kul. filma!

Vattenskidor - trick
för att göra trick på vattenskidor så behövs nästan ett par trick skidor på dessa har jag drage diverse 180,360. med vanliga skidor behövs ett hopp för att göra några större trick än bara grabar.

Vattenskidor - trick
kanske inte direkt trick men hålla i linan med foten eller benat är ju en skön grej.. men ett par trickskidor går de ju göra samma saker fast åka baklänges..

Vattenskidor - trick
Med "normala" vattenskidor kan du inte göra så mycket förutom att åka på en skida och göra snygga svängar. Sen finns det ju endel trickskidor för vatten. Men du behöver oftast hopp om du ska kunna snurra. Du kan ju testa i en våg men är nog inte så lyckat.

Det som gäller är nog åka på fötterna, hålla linan med foten, munnen röven?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp