Väx upp"!

Thomas_Hogman

Ny medlem
Väx upp"!
Grabbar och tjejer som sitter och gnäller på snowbladesåkare och annat småknytt: Väx upp! jag förstår att ni blir irriterade, det blir jag också, ofta....men försök att ha lite förståelse för dessa stackare som inte förstår bättre...Tro inte att ni är så jävla häftiga och överlägsna, visa lite ödmjukhet...Förresten så finns det en jävla massa sk. "snowboardåkare" som förstör minst lika mycket...de sitter i "kön" till hoppen och röker halva dagarna, när de väl åker, sladdar de sönder alla backar som lutar mer än 10 grader, dessa posers tycker jag är minst lika dryga som Snowblade:arna.

fan plusgrader i Helgen :/ ,,, negativt

Väx upp"!
ja självklart är de lika värdelösa som alla andra nybörjare (skidåkare också!) första gången jag hoppade bigjump så mosade jag inte kicken. (jag landade dock mitt på platån hehe..)

Väx upp"!
Självklart ska alla i backen få lika mycket respekt varesig man är skidåkare, bladare, snowboadrare eller handikappad (vet tyvärr inte vad deras "skidstol" heter. ;( ). De jag inte gillar e de som inte visar mig den respekt jag tycker jag är värd, utan står framför hoppet och diskuterar, ja vad vet jag vad de diskuterade. Detta hände mig i Trysil, två gubbar hade picknick elr nåe mitt framför hoppet å d flyttade inte på sig, även om man ropade.

Sånt gör mig grymmt lack!

Åk ned för backen på det sätt som gör dig glad, visar du hänsyn till andra, så kommer du oxå att få hänsyn av andra!

ps. Inte långt kvar till sprotlovet för oss 08 nu!! ds.

//isak

Väx upp"!
håller med helt, visar dom den respekt jag förtjänar visar jag dom den respekt dom förtjänar. men om dom sitter o häckar lr om dom glider ner på tvären i en offpistränna så får dom av förklarliga skäl ett o annat glåpord efter sig..

Väx upp"!
Då är det ju helt klart mer störande med skidåkarnovisen som inte håller linjen utan plogar fram och tillbaka över hela backen, och sen helt oförberett plötsligt ändrar riktning åt det hållet där man tänkt köra om. Det är ju livsfarligt!

Men alla har rätt att vara nybörjare eller åka på vilka redskap man vill, det är det viktigaste.

Väx upp"!
Jag blir så jävla trött!
mr.x skriver "jag hatar snowbladare"
mr.b skriver tillbaks "sluta klaga på snowbladare dom har också rätt att leva" och då måste mr.x försvara sin heder och skriver nån klatschig och kaxig kommentar tillbaks typ "blev du tappad på bb"
och då skriver mr.b tillbaks. voila! nu har vi startat ett kretslopp.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp