Växjö FIGHT Shredd

adamklingeteg

Ny medlem
Växjö FIGHT Shredd
Whatup people!

Jag och killarna i FIGHT har nu kommit fram till att det är helt omöjligt och hålla sig till skidsäsongen börjar. Så detta hade vi tänkt och ta itu med, genom att ha ett grymt härligt event på ett utav Växjös torg, nämnligen Vattentorget, som ligger precis intill Växjösjön. Grymt läge för ett galet event helt enkelt!
Inrun och allt kommer att bestå utav snö!

Tycker ni detta låter intressant, så tveka inte på att kolla in evenemanget på facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=151769491513973
Där kan ni även ställa frågor och se mer info.

I promise, det här är något ni inte vill missa!

Peace ut!

Växjö FIGHT Shredd
jag tror det kommer vara en flatbox på 6 meter och 45 cm bred, och en dubbar 6 meter och 25 cm bred. men vet inte säkert! gå in och kolla & fråga om evenemanget på länken som adam säger.....
freden

Växjö FIGHT Shredd
".. och en dubbar 6 meter och 25 cm bred."

"Det är helt enkelt fritt jam hela dagen"

Ibland är det svårt att ta till sig såhär mycket information, så jag hjälpte er med att klippa och klistra lite så ni slipper leta.

Växjö FIGHT Shredd
Update inför lördag!

Växjö Fight Shredd, rail session nu på lördag!

Fight grabbarna tillsammans med Hanaslöv fun-park och Red Bull bjuder upp till en öppen railsession i Växjö nu på lördag. Alltså samma gäng som i vintras arrangerade Växjö Fight Session. Eventet hålls precis vid Växjösjöns strandstråk nära centrum vilket garanterat blir en stämningshöjare.

Förutom att Red Bull kommer att släcka alla åkares törst och lassa musik så är det deras vinsch jamet är byggt runt. Setupen kommer att skiftas mellan en flatbox och en dubbelbar som båda är 6meter.

Om vädret blir som önskat kommer det säkerligen levereras ett riktigt skönt häng med gött åk och känsla så packa bilen med brädor, skidor och brasse stolar för i helgen värmer vi upp för en galen säsong!

Mer om eventet hittar du här:
www.fightattitude.com/blogg
http://www.facebook.com/profile.php?id=557174395&v=wall&story_fbid=145983342105648&ref=notif¬if_t=share_comment#!/event.php?eid=151769491513973&ref=ts

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp