Vebier - Stockholm

mmalin

Ny medlem
Vebier - Stockholm
Vi har en plats kvar i bilen från Verbier - Stockholm på måndag den 31/3 om någon är sugen att haka på. Alternativt kan vi plocka upp på sträckan om man inte befinner sig i Verbier.

Skicka ett PM om ni är intresserade.

//Malin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp