Vedder

Redbeard

Aktiv medlem
Vedder
Jag är sur för att jag inte har nån att vara sur på. Jag vill vara sur på nån för detta sura vädret. Vad är detta? -40 ena dagen och +5 dagarna efter och ösregn. Det är pucko!
Jag ska börja med nån inomhusidrott. Schack eller nåt annat intelektuellt.

"Finns bara sura väder och sura kläder."

Vedder
Snälla du börja inte med schack! Jag lovar att skidåkning är roligare. dessutom lär du ju få en massa rolig skidåkning där du bor. Det är jag som borde vara sur. Jag bor i Göteborg och hur många skiddagar per år får vi här! Typ 5. Men snart bär det av till les alpes!

Vedder
Jag kanske har fler dagar på skidor men du får säkert ut mer dem dagarna du åker. Men jag ska inte börja med schack. Det var bara ett extremt långt draget skämt. :) Snowracer är ganska radikalt har jag hört. Nån som blir med och startar en klubb, freeracers eller nåt sånt tufft namn.

Vedder
Hej...
Jag har klämt ett Grustag med en lutning på ca. 50 grader med överjävligt mycket smågranar med min Snowracer. Åket slutade med att jag körde över min egen fot.
Frågan är...är jag av det rätta virket för att va med i Ä.S.R.M?

Vedder
Ball är jag. Vet inte om jag är lika ball som ni i er tuffa klubb. Men jag kan bli. Jag har gjort många tuffa saker med snowracer men det var ju ett tag sedan, vet inte om jag håller måttet än. Vad sägs om en 5 meters drop utför en hängdriva, med landning i uppförslut. Den var go´.

Vedder
Jag var i Ottsjö 3 mil utanför Åre och åkte snpwracer i mörker! Det var en snorbrant ravin och dessutom satt en annan kille bakóm mig. Åket slutade med an våldsam crash. Killen flög över mig och jag blev magpumpad av rattj*veln.

Vedder
Jag vill också vara med i eran klubb.

Meritlista: Åkt nerför en nedförsbacke, snubblat på en nedfälld gran, ätit gröt i tre år i sträck, hoppat nerför en stol (med snowracer), har även lekt julgran utanför Ica en junidag i november.

Är själv ganska stolt över mina meriter och hoppas på en plats brevid ordförande i klubben.

Åker på en ljusblå snowracer med eldflames och smällfeta "strajps".

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp