Vegas?

• Trådstartare Trådstartare VEhrling
  • Start datum Start datum
V

VEhrling

Guest
Vegas?
när jag ska spara filmen i vegas så blir den i ".veg" så då tar jag den till "render ass" men när jag sparat den i ".wmv" å försöker titta på den så e det bara svart
vad gör jag för fel??

Vegas?
man kan inte bara ta "render ass" utan man måste markera hela filmen på tidslinjen.

är ingen expert men jag tror att det är något åt det hållet.

Senast ändrad:
Vegas?
redrum sa:
man kan inte bara ta "render ass" utan man måste markera hela filmen på tidslinjen.

är ingen expert men jag tror att det är något åt det hållet.
när jag redigerinar är hela filmen på tidslinjen oftast markerad från början, jag behöver inte göra något.

Vegas?
VEhrling sa:
när jag ska spara filmen i vegas så blir den i ".veg" så då tar jag den till "render ass" men när jag sparat den i ".wmv" å försöker titta på den så e det bara svart
vad gör jag för fel??
"render ass" var nästan lite roligt. "render butt" skulle kanske också funka. Eller på svenska "frambringa stjärt" blir det väl. eller? :)

Vegas?
grejjerna som är ovanför klippen, dra dom från början till slut sen seru till att du inte rendrar de som en ljudfil, för de finns ju två wmv alternativ, läs noga vad dom heter och se till att du tar det rätta

Vegas?
Men du dubbelklickar bara under ljud och film spåren, så allt markeras med lite mörkare... eller så håller du inte musen precis vid filmen slut och drar ner till början.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp