Vem Är Redan Taggad Som Satan InfÖr Denna SÄsong?

• Trådstartare Trådstartare KungMartin
  • Start datum Start datum
K

KungMartin

Guest
JAG ÄR DET!

Är ni också det? Och vart tänker ni åka någonstans?

BARA 5 MÅNADER KVAR...... TYP!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............................ *springer iväg och fortsätter skrika*

SJUKT TAGGAD! Nu ska det satsas i parken i år! Blir nog mest lokalt här med, men jag har fått låna en släktings stuga uppe i sälen 1 vecka, så hoppas jag kan utnyttja den. Sen så har även en polare kommit in på skidlärarlinjen uppe i åre så man kanske kan vara där en långhelg (Förhoppningsvis lite längre) :) Om jag får önska drar jag gärna iväg till Österrike igen.

Hammarbybacken.. nej mwn blir förhoppningsvis många resor till kläppen och bjursås mm.

EAarup sa:
Haha, setting the bar high! =D

Fan va härligt hörni, verkar som ni har allt ganska välplanerat ändå (= Om jag lyckas landa detta jobb som jag ansöker om nu, och jag hinner jobba en månad eller två innan denna säsong, så tänker jag fanemig dra till alperna någonstans =)

JAG!!!1

Vet i och för sig inte vart jag kommer åka än, men jag räknar med lite röj i Åre, HBB, andra fjäll och förhoppningsvis fördubbla eller förtrippla antalet skiddagar från i år.

Snödjup

Tillbaka
Topp