Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte snackat med de?Akta dig för alpingaraget. Sålde mig för stora pjäxor och har sen försökt klistra på diverse grejer för "fix". Ingen har tagit ansvar (har dock inte konfronterat, men dom har flera insett problemet och limmat på mer bitar).
Samma för mig. Jag ville investera i ett par riktigt bra pjäxor som passade mina fötter med tanken att de skulle hålla i många år framöver. Jag var också noga med att påpeka att jag ville ha pjäxor som satt tight. I slutändan köpte jag ett par väldigt dyra, väldigt styva, men för stora (för långa t.o.m.) pjäxor. Jag har åkt med dem nu två skidresor och funderar på om jag ska försöka sälja dem beganat och köpa nya någon annanstans. Väldigt missnöjd med alpingaragets hjälp när det gäller pjäxorna.Akta dig för alpingaraget. Sålde mig för stora pjäxor och har sen försökt klistra på diverse grejer för "fix". Ingen har tagit ansvar (har dock inte konfronterat, men dom har flera insett problemet och limmat på mer bitar).
Det är en av de vanligaste åtgärderna på en pjäxa, även om omfattningen av problemet såklart varierar. Din lokala bootfitter borde kunna hjälpa dig.Väcker liv i tråden igen. Frun behöver knacka ut pjäxan pga hallux valgus. Vart ska man gå i Stockholmsområdet? Eller är det bättre att ta det i Fjätervålen då vi är där? En update tack.
Håller med till 100%. Henrik är grym och har stenkoll. Dessutom engagerad och serviceminded deluxe. Har tipsat flera kompisar om honom, och alla varit mäkta nöjda. Att han dessutom nu åter huserar i Bromma är super för oss i Stockholm. Rekommenderas varmt.Bäst vet jag inte men Henrik Einarsson går jag till. Sen att han finns 5min promenad hemifrån gör saken mycket lättare och dessutom slipper jag trängas i en butik.
Tidsbokning som gäller och ibland kan det vara svårt med tider men väl värt det.
Han finns åter i Stockholm. I hans källare i Bromma.Henrik Einarsson verkar kunna sina grejer. Är han i Järvsö nu eller finns han i Stockholmsområdet?
Hur får man kontakt med denne Henrik Einarsson? Har ni en mail eller så?