vem röstade ni på i freeride video awards?

AAndre

Ny medlem
som rubriken lyder vem röstade ni på i freeride video awards?
själv röstade jag på the game.

ska nog på den 3:e med blayze & basse, extremcover!

Hmm, the game var sjukt grymt gjord, helt sinnessjukt. Synd bara att det inte var mer och bättre åkning i den filmen. #6 är ju klockren också:)

E10 norr 2 var ju ganska mycket bättre än 1:an ialafall, men the game är ju snygg på sitt sätt.

Hade gärna sattit rösten på Destination Sweden men känns inte rätt att lägga en röst på Jon Olsson, Wester och dom :/

Senast ändrad:
BigAir sa:
E10 norr 2 var ju ganska mycket bättre än 1:an ialafall, men the game är ju snygg på sitt sätt.

Hade gärna sattit rösten på Destination Sweden men känns inte rätt att lägga en röst på Jon Olsson, Wester och dom :/
precis så tänkte jag ochså!

siimoon sa:
BigAir sa:

precis så tänkte jag ochså!
Det är ju i och för sig inte dom som skapat filmen :P

åkning i flush tyckte jag var allt för dålig, kan ju inte bara titta på att den har lite rolig redigering..

Jag tycker att The Game hade ett roligt men tröttsamt koncept. Lite i stil med pass it on. Favoriterna var ju lätt E10 norr filmerna ;D

the game hade ju snott hela idén från jibberish filmen som var med i vast awards

nån som vet vad första låten i E10 norr 2 heter?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp