Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hade inte tänkt mig dit egentligen men har fått höra att jag ligger rätt bra till för ett jobb jag har sökt där... men hade tänkt mig till Cervinia egentligen, men vi får se hur det blir .
Någon som blir klok på när Verbier öppnar för fullt för säsongen? På något sätt har de lyckats gjort båda sidorna som ser officiella ut hur dåliga och svårnavigerade som helst - lyckat!
Hur ser rabatten ut för säsongare på liftkortet? 7700 kr känns rätt surt...
rockbaren sätter igång den 20 nov, puben har öppnat och farmclub öppnar den 27 nov. backarna har redan öppnat iallafal några utav dem på helgerna. jag skulle nog säga att den sätter igång den 1 dec.
om du jobbar i verbier och betalar skatt alltis primit så får du liftkortet för halva priset. vad jag ar fattat det som så ingår carmonix också men e inte säker.
cervinia har ganska goa backar också... inte fel det heller .....
rockbaren sätter igång den 20 nov, puben har öppnat och farmclub öppnar den 27 nov. backarna har redan öppnat iallafal några utav dem på helgerna. jag skulle nog säga att den sätter igång den 1 dec.
om du jobbar i verbier och betalar skatt alltis primit så får du liftkortet för halva priset. vad jag ar fattat det som så ingår carmonix också men e inte säker.
cervinia har ganska goa backar också... inte fel det heller .....
Nä, och god mat! Förutsatt att man har liftkortet som hör ihop med Zermatt då förstås.
Puuh, känns lite mer överkomligt då! Jag har för mig att mitt Chamonix Unlimited säsongen 2007/2008 gick att använda åtminstone några dagar i Verbier, så antagligen är det så...
1 december alltså? Inte alls långt kvar. Är du nere redan?
Om man köper annual säsongskortet så får man åka gratis i Chamonix och Aosta, ifall du tar saison som är bara kanske 700 kr billigare så får du åka för halva priset på de ställena. Friedsam är du där nere nu ? lr när kommer du ner? ja kommer ner 23e.
nopp jag e inte nere änn, men den 25 åker jag ner, vi öppnar ju farmclub 27 nov så jag börjar jobba den 26 :/
ska bli så gött att komma tillbaka. har du bil? vill du hämta mig i geneve? hihihi :D
Går det transferbuss från Geneve? Eller blir det till att krångla till Martigny-La Chable och sen buss? Fast ska jag till Cervinia blir det förstås ännu krångligare... gaah, blir tokig över att aldrig få höra något om jobbet!