Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"inte bara" ?Kumlin sa:jag tror Elias Ambühl vinner! med tanke på att dom inte går på bara style!
är Elias med?Kumlin sa:jag tror Elias Ambühl vinner! med tanke på att dom inte går på bara style!
Jag åtminstone!zappbrannigan sa:den mer relevanta frågan lyder ju; vem bryr sig om vem som vinner kos?
men nu menar jag vem du tror att vinner!annna_H sa:Videokvalet: Den som har flest vänner
Finalen: Norrmannen levererar nog i år igen
Trevligt! vad kan hon? trippel cork 1620?ShaGGy sa:jag tror kumlinans mamma, catharina kumlin, vinner :D
kanske de är han när han drog det där!mrjibbing sa:elias ambul vinner nog.han drog ju dub cork 1440 i Freestyle.ch ( jag är lite osäker vad tävling kallas :P ) med tanke på att många har sagt att domarna inte går efter stil så har dom kanske bytt bedömnings sätt. så jag vet inte![]()
Jag tror att du har lite fel kalender.S_Geust sa:är inte king of style imorgon?
när är det då?GOS sa:Jag tror att du har lite fel kalender.S_Geust sa:är inte king of style imorgon?
Lördag 19 novemberS_Geust sa:när är det då?GOS sa:Jag tror att du har lite fel kalender.S_Geust sa:är inte king of style imorgon?
jag tror det joooSiouX sa:hur är upplägget i år? Är det head2head så kan alla vinna med lite tur.