vem vinner winter jam?!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
vem vinner winter jam?!
TJ SCHILLER !

någon som vet hur länge de håller på ? jsälva tävling när den börjar och slutar ?

vem vinner winter jam?!
jag vet inte vem som vinner men det vore roligt om det kommer en som inte vinner så mycket van det skulle vara lite mera varierat fö ibland blir tex jon fö mycket

men de är jag som tycker så :)

/sim

vem vinner winter jam?!
Hej!
Skulle tycka det var skoj om Henrik Winstedt skulle göra en grym comback, och ta medalj.Han är ju en grymt duktig mångsidig åkare.

vem vinner winter jam?!
tror factiskt det blir wester och jon i final därför de kommer trorligen köra några nya dubbels.. kanske niklas karlsson om han drar riskyflipen !

vem vinner winter jam?!
chilla sa:
det beror på om dommarna är bra eller dåliga...
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..

nämner inga namn...

fred in
Jag kunde inte sagt det bättre själv =) såå jälva rätt !
Tävlingen heter ju King of Style. Hoppas domarna dömmer efter det med =)

Senast ändrad:
vem vinner winter jam?!
chilla sa:
Waster sa:
chilla sa:
det beror på om dommarna är bra eller dåliga...
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..

nämner inga namn...

fred in
Vad va det där för jävla person attack då? Alla vet ju vem du riktar kommentaren till! Det är fan respekt att över huvudtaget komma runt 1440! Gör du det bättre själv kan ju du visa hur man gör ist för att komma med massa "gud va ful han är i luften" attityd!
med tanke på att jag inte nämnde några namn så är det ju du som får för dig saker..
Jag är rätt säker på att jag aldrig kommer göra switch 1440 så props för de..
men ja tycker endå att det är mycket mer nice om man gör någonting riktigt lugnt med steeze än att bara dra på allt man har, korsa skidorna och landa halvdant..

ja ville bara säga va ja tycker
Well man får ju fortfarande jämföra svårighetsgraden i tricken. Är ganska stor skillnad på en misty jämfört med en 1440

Tillbaka
Topp