afernstrom
Ny medlem
vem vinner winter jam?!
Jon Olsson eller tj shiller
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror också det.Sjogras sa:Jon kanske gör Kangaroo, fast med 360 på slutet istället för 180..![]()
eller ett wild-card! för grillzen!swerik sa:ska killen med grillzen vara med så kommer han att få pisk^^
japp, han är också redan här på scandic hotel!finstorp sa:Någon som vet om Charles Gagnier är bekräftad?
Jag kunde inte sagt det bättre själv =) såå jälva rätt !chilla sa:det beror på om dommarna är bra eller dåliga...
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..
nämner inga namn...
fred in
Vadårå, avundsjuk?peerlan sa:fuck martin misof , hoppas han krashar eller nått
han vann ju så sjukt jävla ovärdigt. Samma trick båda åken, visst han gör de smooth men båda jon o gagnier körde snyggare och mer komplicerat.Ojamae sa:Vadårå, avundsjuk?peerlan sa:fuck martin misof , hoppas han krashar eller nått
varför skulle jag vara avundsjuk? jag gillar honom inte helt enkelt, andra kör mycket bättreOjamae sa:Vadårå, avundsjuk?peerlan sa:fuck martin misof , hoppas han krashar eller nått
Well man får ju fortfarande jämföra svårighetsgraden i tricken. Är ganska stor skillnad på en misty jämfört med en 1440chilla sa:med tanke på att jag inte nämnde några namn så är det ju du som får för dig saker..Waster sa:Vad va det där för jävla person attack då? Alla vet ju vem du riktar kommentaren till! Det är fan respekt att över huvudtaget komma runt 1440! Gör du det bättre själv kan ju du visa hur man gör ist för att komma med massa "gud va ful han är i luften" attityd!chilla sa:det beror på om dommarna är bra eller dåliga...
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..
nämner inga namn...
fred in
Jag är rätt säker på att jag aldrig kommer göra switch 1440 så props för de..
men ja tycker endå att det är mycket mer nice om man gör någonting riktigt lugnt med steeze än att bara dra på allt man har, korsa skidorna och landa halvdant..
ja ville bara säga va ja tycker