HamPersson
Medlem
vem vinner winter jam?!
Niklas karlström, charles Garnier, Pk Hunder e vass tror jag och Jon där fick jag med många 
sänds även på 2anStorfot sa:Faan va nice att det sänds i 24an.. iofs bar 1h men ändå
17.00 - 21.00 om jag inte läst helt fel.alwaysCrash sa:TJ SCHILLER !
någon som vet hur länge de håller på ? jsälva tävling när den börjar och slutar ?
det var snowboarden på lördag som sänds på 2an...Rydell_Himself sa:sänds även på 2anStorfot sa:Faan va nice att det sänds i 24an.. iofs bar 1h men ändå
TRUE WORDS!!!Jwalerius sa:chilla eller va du hete? vem är det som gör en misty 5 eller rodeo, det brukar iallafall va en 7a, tror ingen slänger en 5a som bästa åk.. sen så pk vet jag inte om han kommer va dope.. ja han är fett grym men han kom bra på joi för tj pappa sin skida, annars hade tj vunnit.. tj var mycke cleanare än pk fast han tappa skidan!.. duuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrh
det kan han väl? gjorde han inte de i zurich.. men jag kanske e för hög på nikotin just nu så jag kommer ihåg felslipstream sa:Tur att inte jacob W kan kangaro flip också..
hur ser en falcon flip ut ??Eric_Strand sa:som ni ser på westers inlägg så har man en del sjuukt på g,, tyvvär så precis efter westers inlägg så försökte han en tripple flip utför hotell sängen o landa på blindtarmen så han kommer inte kunna ställa upp i fredagens tävling, tråkigt men så är det..adam falk ha övat in nåt som heter falconflip och är helt sjuk,,, och kommer nog dominera..
tjo
vem mena han?chilla sa:med tanke på att jag inte nämnde några namn så är det ju du som får för dig saker..Waster sa:Vad va det där för jävla person attack då? Alla vet ju vem du riktar kommentaren till! Det är fan respekt att över huvudtaget komma runt 1440! Gör du det bättre själv kan ju du visa hur man gör ist för att komma med massa "gud va ful han är i luften" attityd!chilla sa:det beror på om dommarna är bra eller dåliga...
om dom tycker att en ful swtich 1440 "mute" med båda händerna i backen i landningen är bättre än en riktigt jävla massiv Misty/rodeo 540 critical..
nämner inga namn...
fred in
Jag är rätt säker på att jag aldrig kommer göra switch 1440 så props för de..
men ja tycker endå att det är mycket mer nice om man gör någonting riktigt lugnt med steeze än att bara dra på allt man har, korsa skidorna och landa halvdant..
ja ville bara säga va ja tycker
möjligtvis trådskaparen...Storfot sa:vem mena han?chilla sa:med tanke på att jag inte nämnde några namn så är det ju du som får för dig saker..Waster sa:Vad va det där för jävla person attack då? Alla vet ju vem du riktar kommentaren till! Det är fan respekt att över huvudtaget komma runt 1440! Gör du det bättre själv kan ju du visa hur man gör ist för att komma med massa "gud va ful han är i luften" attityd!
Jag är rätt säker på att jag aldrig kommer göra switch 1440 så props för de..
men ja tycker endå att det är mycket mer nice om man gör någonting riktigt lugnt med steeze än att bara dra på allt man har, korsa skidorna och landa halvdant..
ja ville bara säga va ja tycker