vemdalen björnrike eller klövsjö?

Björnrike har skönast hopp, vemdalen har skönare jibbgrejer såsom bonks, och andra roliga småjibbs. Men deras hopp är värdelösa. Klövsjös park är värdelös än så länge men dom brukar dänga upp 2 feta hopp i mars som brukar va sköna.
Men sammanlagt så tycker jag att björnrikes park är bäst!

har inte kört björnrikes,

men vemdalens hopp e kassa, annars e de mkt andra roliga saker där.

Klövsjö har 2 röda å 1 svart hopp som e jävligt najsiga, kan dock vara lite svårt att få fart til l1a röda

klövsjö är riktigt bra tycker jag, jag har vare där v.10 och då var det grymt!två stora sköna hopp längst ner i parken. det finns en röd hopp linje lägnst upp i parken som är ganska skön också. dom har många rails också

Björnrikes hopp är grymt skööna men dom har för lite leksaker tycker jag.

så klövsjö tycker jag

Var några år sedan jag var i klövsjö nu, men mina vänner har sagt att de har rätt stora hopp i år i alla fall. I Björnrike hade de ju massa rails och hopp förra året. I Vemdalen har det ju blivit en klar förbättring mot för i fjol. Men jag åker hellre till björnrike. Klövsjö kan jag inte uttala mig om. Har dock bara varit i vemdalen i år.

Vemdalen har en ganska rolig park i år faktiskt. Dock lite svårt att få fart till grejjerna som vanligt. Men mycket småjibbsaker iaf. En tunna, 2 stockar, 2 st flatdown (en kort och en lång), En vanlig box, en "Shootout". Hoppen är ett ganska små. Två små röda i början. Sen ett kort rött med mycket höjd i. Sen är det en platå med dubbelhopp. Ett svart och ett rött. Det svarta är inte så stort.

I klövsjö kan jag bara säga hur det var förra vintern. Lite större hopp, Dock svårt att få fart till dom röda. En flatdown, en C box, 2st vanliga flatboxar, 2st downrails. 2 Ganska stora svarta hopp som senare mot våren byggdes om till ett hopp i storlek med svarta hoppen i Bräcke typ.

Björnrike har jag inget att berätta om. Förra året var det sköna hopp iaf :)

Har säkert glömt något.
men kanske ger nått iaf!

var i Klövsjö förra året på sportlovet, Parken va riktigt kass!
Dom 2 största hoppen längst ner va inte ens sköna, jag hade åkt till björnrike!

ingen av dessa parker är ju speciellt bra men skalet brukar ha störst hopp och hyfsat me railer, björn rike har två svarta och två röda storleken på dem är rätt små om man skulle jämnföra me typ kläppen så klart. själv kör jag mest i björn rike då jag tycker dem hoppen är tillräkligt ensålänge plus att b-rike har rätt mycke rails och ett stort plus "inte mycket folk"

Tillbaka
Topp