Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tro att Härjedalingen är billig att bra att ta sig dit med.stofferythen sa:Tja tja! jag o några polare ska åka upp till vemdalen över nyår men vet inte hur vi tar oss dit på bästa o billgaste sättet! hur brukar ni göra? åka bil/buss7tåg?
i så fall vilka sidor skall man gå in på?
hare
Lindvallen kommer vara den park som kommer att ha överlägset bäst och flest rails i årHolter sa:Låter lite som detta kan bli en bära eller brista vecka. Men bara det finns lite rails + småhopp i parkerna och åtminstone några nedfareter så är jag nöjd..men inte mätt. Får helt enkelt hoppas på det bästa. Inviger brädan tidigt i år och det kommer bli fler resor innan snön tar bort.
Vart hittar man den bästa railparken i Vemdalen och i resten av Sverige?
har du varit i vemdalen i år eller?Jontex sa:är du ute efter park åkning så är dom flesta lokalbackarna runt om i sverige bättre än vemdalen...
Kolla buss, det har tydligen satsats på lokala bussturer (inte skidbussarna) i år, dessa kanske även går på kvällarna? Annars kan du ju åka taxi om du är bered at punga upp ett par hundra spänn för resan hem eller så kan man ju alltid gå ett par kilometer över fjället om det krisar!Swoora sa:Haha då försöker jag återuppliva denna tråd lite, ska till Björnrike över nyår men tänkte kolla vart man ska dra sig motkvällen sen. Är det Vemdalsskalet som gäller?
Hur tar man sig smidigast fram och tillbaka på nyår?