Vemdalen?

patriknorling

Ny medlem
Vemdalen?
Hej har vemdalen bra backar. Har dom fin park o.s.v är det mycket köer där? jag undrar för jag sak dit vecka 8 på konfirmation. nån som vet hur det e där?

Vemdalen?
Tjena! Jag har åkt i Vemdalen i tre säsonger nu och tycker backarna är helt okej, beror väl iofs på hur man åker.. Parken däremot är väl inte mycket att hurra över men den duger åt mig iallafall. Björnrike som ligger nån mil från Vemdalen har skönare park. Köerna brukar inte vara något problem, det är sällan dom blir sådär jobbigt långa i Vemdalen.

Vemdalen?
Har ungefär samma erfarenheter. Brukar inte vara något stort problem med köer, tack vare den nya expressliften. Har hört rykten om att dom ska bygga en sådan i björnrike också. Backarna är helt okej, dom är lite brantare än i Björnrike. Nackdelen är ju förståss att de är kortare. Personligen tycker jag att det är mer värt att åka i Björnrike, just på grund av parken och sedan att backarna är lite längre. Men testa båda när du väl är där så känner du vad du tycker är roligast. Det går en massa skidbussar mellan Vemdalsskalet och Björnrike hela tiden som bara tar ca 15 minuter, och liftkortet fungerar på båda ställen.

Tillbaka
Topp