Verbier 10/11

Verbier 10/11
Precis fått svar ang. lägenheterna. Dem verkar mycket intresserade, och kommer endast hyra ut lägenheterna "säsongsvis" dvs mer boende åt oss säsongare! Kommer mer info imorgon(ons-tors)

Verbier 10/11
Jag och min sambo har snackat om att åka till Verbier i vinter, han har gjort två säsonger där tidigare och jobbar som kock, jag älskar att åka skidor och dricka bärs.
Är det någon som har koll på ifall Alba har personalboende även i år eller om de gjort allvar av planerna att sluta med det?
Någon som har plats för två assköna människor med bra attityd och stort snösug?
Jag är förstås också sugen på ett jobb, jag kan tänka mig att göra lite vad som, helst kvällstid.
Hör av er om ni vet nåt grymt, peace!

Verbier 10/11
hej! Ser att det var att tag sen folk skrev i denna traden. Men ar det nagonstans det finns plats for tva snowboardakare till? Spelar inte sa stor roll i vilken ort men har kollat upp Verbier och det verkar inte sa dumt.
Soker jobb for fulla muggar men folk sager att det ar lattast att soka nar man kommer dit. Vet inte om det varierar fran ort till ort? Alla tips och svar ar valkomna! =)

Verbier 10/11
letar en sista boende till vår lägenhet, ska slutföra dealen i veckan. Blir 6 trevliga människor totalt! Helst flickor pga, jämställdhetsfrågor i lägenheten =P

Verbier 10/11
Tjena vi är två killar säsongare som Söker 1-2 trevliga festglada personer till en lägenhet i centrum! Vi tänkte dra upp den 29nov boendet är från den 1 dec till den sista april och det är säsongs uthyrning!
peace

Tillbaka
Topp