Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska åka till verbier 7e januari och försöker få nåt grepp om hur mycket snö det är där nere nu men alla sidor visar olika.Nån som har någon erfarenhet av Verbier i början av januari annars ?
För två år sen var januari jättebra i Verbier, förra året var det kasst. I år har jag inte hunnit dit än, kolla http://www.snow-forecast.com för hyggligt pålitlig information.