Verbier i Januari

Nils-N

Ny medlem
Verbier i Januari
Ska åka till verbier 7e januari och försöker få nåt grepp om hur mycket snö det är där nere nu men alla sidor visar olika.Nån som har någon erfarenhet av Verbier i början av januari annars ?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp