Verbier/Parker/rails

Munkers

Ny medlem
Verbier/Parker/rails
Tja, jag undrar om ngn ver hur parkerna i verbier är?
jag är intresserad av att veta om de har rails och hur ofta det ser om sin park vad det gäller prepp,mm. Är det bra eller dåligt?

john
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp